//Snow Flowers
Sangat menyakiti hati :(
Tuesday 1 May 2012 @ 05:35 | 0 Comment [s]

Hai korang lama kan saya tak update blog , windu larr sama korang muahXD , korang rindu tak kat saya ? hahaha, kbalik ke tajuk diatas Sangat menyakiti hati, btw korang memang budak cool aku tabik kat korang !
Sorang budak perasan Hot! pastu nak menuduh aku yang aku Batak Hot, wei cermin larr muka dulu sebelum mengata kat orang shitt! manusia-manusia, Guys budak nim kalau korang berkenalan dengan dia kan, haruslah mula-mula dia cakap, KLAU KAU TAK HOT, KAU TAK BOLEH IM DENGAN AKU, wei perasan wei, dia perasan kaya padahal ________ nak cakap kan dosa, Dasar perempuan begelok ahhah *mengada nak cakap indon, tak tau larr betul tak eja tu * Btw saya harap jangan berkenalan dengan perempuan tu k, nak kasi bagi tau nama kan kesian dekat dia, Saya harap korang jangan larr jumpa dengan budak macam nim Kbaibai, disini sahaja saya boleh update, esok sekolah, k I LOVE YOU GUYS
xoxoFidaHarun


Older Post | Newer Post

Assalammualaikum peeps ! Hi , welcome to my snow flowers blog . Be nice here , enjoy it !



DiaryLeComelVvvpi


Template :: Fatieyn
Edited :: Mahaya
Re-edit :: FidaHarun