//Snow Flowers
Holidayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Monday 4 June 2012 @ 22:03 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum guys. So, wachat doing ? cuti-cuti ni. KFirst caye nak citer pcal caye g holiday with my pamily .bhahha karut mengarut sekali fida cakap. Fham tak ? fham tak ? fham tak ? tak okayy . korang nak tahu tak saya pergi mana jeng jeng , bukan luar negara larr awak tak de bajet nak g luar nagara. Dalam Malaysia je larr awak. Saya g Genting Highlands best gila , gila best acano tu ? hahaha, k sampai di genting parking kan kereta then abah masuk hotel pergi check in sebelum tu awak nak tau tak saya tidur hotel mana jeng-jeng Hotel First World , Bestt sangat hotel tu. Then ibu,kakak,me,adik,mak sedara angkat barang masuk bilik, saya tengok bilik tu bersih nyama dan lain. Saya sampai situ jam..... tak ingat tak marah kan ? Pastu abah cakap pergi mandi wow. masuk tandas bukak air dan rasa cooooool beb. mandi-mandiii berjamjam hahahah, then keluar dari tandas berketar-ketar. Pastu semua siap mandi . siap semua,jom pergi main , wuhuuu best-best. Abah ambil tiket then pakai apa semua abah ajak masuk outdoor theme park . Wow bestt o.O main-main.... Sampai pukul 10 malam. wuhuhuhhu. syok gila . then balik hotel tidurr, ZzZzZzZzZz... Lupa nak cakap ni hari pertama. saya duduk genting dua hari jee. nak tengok gambar upload japp.... Tadaaaaaaaaaaaa






Kdone upload gambar.
ada lagi tapi malas nak upload.
lain kali kita jumpa .

xoxoFidaHarun



Older Post | Newer Post

Assalammualaikum peeps ! Hi , welcome to my snow flowers blog . Be nice here , enjoy it !



DiaryLeComelVvvpi


Template :: Fatieyn
Edited :: Mahaya
Re-edit :: FidaHarun